vineri, 24 decembrie 2010

PENTRU PRIETENI FAINI (2)

Dragilor, cele două colinde, dedicate celor două prietene, scumpa de Ileana Brie, şi angelica de Gina Austen, sunt primite de la prietenii mei VECHI şi FAINI, familia SERBAC.
Pe rând:
             DAN SERBAC, un mare artist care mi-a marcat existenţa mea de ... viitor prozator, prin forţa şi puterea sincerităţii, a sensibilităţii şi-a  comunicării acestui MARE ARTIST. Durerea mea e că e foarte bolnav...şi-mi vine infinit de greu să-l vizite. Fireşte, asta nu-i o scuză. Deunăzi am cautat pe Youtube, aria Germond din opera Traviata, cântată de coloşii internaţionali ai genului...Căutam la Ei vocea MAESTRULUI bolnav...N-am găsit-o ! Maestru Serbac nu are pe Youtube aria asta. El, Maestru Serbac, o cântă Dumnezeieşte, cu o căldură (imploratoare, specifică rolului de părinte care vrea să-şi protejeze fiul) tulburătoare, UNICĂ.

O poveste reală cu EL:  Aflându-mă în viuzită la familia sa şi rămaşi singuri în bucătărie, Maestru a vorbit mai mult decât elogios despre scrierile mele. În astfel de situaţii, fără ipocrizie, mă simt stânjenit foarte. Dorind să.i curm dizertaţia. l-am întrebat, afişând o mutră idioată: "Maestre, s-ar putea ca eu să fiu un geniu?" Maestru, instantaneu: "Nu-i cazu, Dane!". Am râs un secol, şi râdem încă.Cu toată familia.


             LIGIA SERBAC, soţia Maestrului. Frumoasă şi cu un simţ al umorului....Fantastic. Generoasă, "critică" şi faină pân la Dumnrzo...
O poveste cu ea: Eu, cu o glumă tâmpită: "Ligiucă, ne cunoaştem de atâta vreme...Nu crezi c-ar fi cazu să facem sex ?" Ligiuca, cu ochii ei frumoşi de tigroaică: Nu-i cazu. mă Dane. Nu merită să stricăm o prietenia aşa de faină pentru un sex nereuşit". Mai râdem şi-acum.
Colindele de mai jos, sau de mai sus, ingenue şi dulci, sunt de la Ei !

Dragii mei prieteni SERBĂCUŢI, prietenia şi dragostea mea !
Crăciun fericit !

2 comentarii:

  1. Ce vremuri...
    Ai fost si ai ramas un coptil.
    Razgaiat, da' bun. Tare bun, Dane draga!
    Craciun fericit si un an nou mai normal!
    Pusiluc,
    Cu mult drag,
    Serbacutii

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Copilule,
    bine zic Serbacutii!!!
    Ce vremuri minunate!

    Imi amintesc spectacolele cu Dan Serbac, faceam parte din "fanii" ireductibili ai generatiei lui, printre care si Constantin Nica, iubitul meu frate.

    Profit de blogul tau ca sa-i colind pe toti cei dragi cu colinda mea preferata pe care tocmai am dedicat-o prietenului nostru comun, Marcel Petrisor si ficiorilor lui!

    S-asta-i seara de Crâciunu
    Multi l-o agiuns, multi nu l-o agiunsu
    Da stiu ca gazda l-o agiunsu

    Sa traiesti, sa meri in raiu'
    Ca ai ficiorii ca si-un craiu'

    Da râmii gazda sanatoasa
    Sa platesti corinda noastra
    Cu un colac de griu frumosu
    Ca si fata lui Cristosu

    Craciun Binecuvântat cu sânâtate si spor la toate cele bune si de folos! ileana

    RăspundețiȘtergere