duminică, 23 ianuarie 2011

ŢIRIAC, KILLER ÎN SERIE

Mândru mi-s că nu-s baştan. M-a ferit Dzeu de pacostea asta. Doar "pacoste" pot să-i spun situaţiei în care baştanul nu mai găseşte sau nu mai poate găsi plăcere (în sex, cultură, croaziere...sau în alte chestii doar de ei gustate), şi, în fiecare iarnă, aterizează într-un "trensilvenien"- trib, la ucis de porci mistreţi. Nu spun "vânătoare", căci nu-i vorba despre aşa ceva. Atâta vreme cât hăituieşti nişte biete animale, într-un spaţiu închis,ocol împrejmuit de un gard electificat,anulându-le şansa minimă de-a se apăra, atunci asta nici măcar sport nu e, ci măcel e. Ţiriac, cel mai bogat şi cel mai urât rumân (personal, n-am văzut un bărbat mai urât şi mai "antipatic"...nu mă pot dumiri cum de l-a plăcut Andreea Marin -fireşte, înainte de-a fi "eu sînt mamă!", nu înţeleg "cum", dar, dacă mă străduiesc, pot înţelege "de ce"), cu un orgoliu nemăsurat, nu dă explicaţii nimănui, nici măcar prea-firavelor asociaţii de protecţia animalelor. Îl doare-n p..."e domeniu privat,şi fak ce vreu io!".
Cred că niciun om normal la cap n-are cum să nu se simtă rănit când vede şi aude ştiriste zâmbitoare, reporteri zgribuliţi dar tenace, împrăştiind "ştiri" despre "performanţele" coioşilor de dincolo de gard, despre "câţi porci au vânat până la această oră"...despre "elita" mondială participantă, "elită" care renunţă la aşi duce colesterolul acasă, în folosul unor aziluri de("exterminare",le zic eu) bătrâni.
Musai, vă mărturisesc nişte plăceri de-ale mele, om mărunt ce sunt. La circ am fost o dată şi gata. M-aşi mai duce dacă în tribună ar sta animalele, şi, odată cu ele, să aplaud numere de circ petrecute în arenă, cum ar fi: "om sărind prin cerc de foc"-dresat şi supravegheat de maestrul Leu,sau, "om cu cap de tigru-n gură", număr de senzaţie al maestrului Tigru. Dar, cel mai mult şi mai mult, îmi plac ştirile care spun cam aşa: "la o partidă de vânătoare ce a avut loc în zona...a avut loc un grav accident mortal...din greşelă,confundat cu un porc mistreţ, un vânător a fost împuşcat mortal"; sau: "ministrul agriculturii, participant la o vânătoare organizată de A.Năstase, a fost grav rănit în zona inghinală (zice-se că la acea partidă, "marele trofeu" ar fi fost un coi)", sau:"...la corrrrida din...a avut loc un grav accident...taurul l-a luat în coarne şi la târât pe torrreador", sau: "la o partidă de vânătoare, un vânător şi-a descărcat arma în cap". Ştirile de acest fel îmi plac la nebunie şi le urmăresc în toate reluările. Sadic? Poate. Ei, şi ce ?! Foarte rar, animalele chinuite se răzbună cum pot şi ele.
Revenind la "zona inghinală" Balc, proprietatea marelui om de afaceri Ţiriac, căruia, Ilie Năstase, nu i-a văzut niciodată dinţii), reţinem ştirea că în acest an a participat şi odrasla maestrului în ucis porci, I.I.Cocaină Jr.
An de an visez şi aştept cu ardoare, veşti şi ştiri interesante. "La Balc s-a produs o mare nenorocire. "Elitele" au fost atacate de mistreţi şi-au plecat acasă fără coaie...Autorităţile au închis zona şi o vor amenaja ca loc de recreaţie şi tratament pentru bătrâni... Cete de ţigani au furat gardul electrificat şi l-au dus la fier vechi...Ţiriac s-a călugărit şi a dat toţi banii săracilor din ţara care l-a făcut domn...Junioru a publicat cartea Dezintocsicarea rapidă...
Mai aştept, că n-am ce face.
"BINECUVÂNTAŢI ANIMALELE ŞI COPIII!". Poruncă sfântă pentru urechi surde...de "elite"(şi nu numai). Ha!
Enhanced by Zemanta

2 comentarii:

  1. Eu astept o alta stire. "Mistretii au capatat constiinta si s-a intors roata. A fost un haos total, vajnicii vanatori au fost victime usoare, fiind greoi si lenti. Tiriac a tipat cu voce subtire, plin de patetism, incercand sa-si salveze mustata".

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.adevarul.ro/ion_cristoiu/Santajul_prin_presa_-_ieri_si_azi_7_426627339.html

    RăspundețiȘtergere