miercuri, 19 ianuarie 2011

S O S ROMÂNIA !

U.S. President George W. Bush and Romanian Pre...Image via Wikipedia(later in English)

Problema gravă a României nu e cauza unui cataclism natural. Foametea şi deznădejdea nu sunt nici consecinţele unui război mondial. Criza mondială? Se invocă criza? Just. N-avea cum să nu atingă şi România. Ţinând cont că România trece printr-o criză care durează de mai bine de cincizeci de ani, adevărata criză a României contemporane este MINCIUNA şi HOŢIA, aduse la rang de LEGE. Constituţia României e doar un TEXT al democraţiei, eludat şi terfelit funcţie de interesele politice. Membrii acesteia sunt, preponderent, vocea POLITICULUI. E o CURTE profund bolnavă, însă, iubitoare de DICTATURĂ. Peştele de la cap se-mpute, nu-i aşa. Mulţimea e mai mult decât derutată. Au fost "legiferate" tăieri salariale ale unor categorii ESENŢIALE în societate: profesori, medici, funcţionari publici, poliţişti, militari, artişti...Principalul vinovat? Băsescu? Nu! Poporul e vinovat. El l-a ales şi l-a reales.(E clar, la ultimul scrutin, Băsescu a fraudat voturile din diaspora: ca să aibă un "plus" faţă de Geoană, la Paris, au votat...o mie de votanţi/minut. Ha!). Cu imensă ruşine, recunosc că şi eu l-am votat la primul mandat, ba chiar am "plâns" când parlamentul l-a suspendat...şi m-am certat cu prietenul(îmi place să mă cred că sunt prieten cu domnia-sa, sincer) Cornel Nistorescu - cel mai lucid şi plin de elocinţă jurnalist din România, singurul care nu s-a lăsat manipulat - dovedindu-mă astfel, ce?, mare fraier-fraierit. Papagal, ce mai!
Eu, abia în noul mandat Băsescu, l-am văzut hidos, un şmecher de-o abilitate diabolică. Că e tătar şi că nu-i român sadea, nu deranjază pe nimeni...Nu ştiu de ce am pomenit acest aspect. Poate doar dintr-o deformaţie culturală de-a mea, care, lângă tătar, pune şi termenul SADIC.
Îl văd ca pe DIAVOLUL în persoană. Mă uit şi la chipul lui. E omul care îmbătrâneşte urât. Cu imaginaţie fără efort, pe chelie, îi văd două corniţe specifice. Râde sardonic...şi-l doare-n p... de popor. Iar pe popor îl doare "tot acolo" de ce se întâpmlă cu El-, poporul.Mai mult, El-poporul, leşină la cozile de plată a impozitelor. Pensionarii, candidaţi la exterminare, sunt primii care dărâmă ghişeele de plată a taxelor şi a impozitelor, imediat după revelion. Lumea pare consolată. "Asta e!", par să zică. Dar nici unul nu mai adaugă "Mai rău să nu fie!". Ştiu, dragi prieteni, că vă înşirui o seamă de banalităţi, ştiute de voi. Nu-s analist politic. N-am talent pentru asta. Ei, şi? Înainte de a mă sinucide (sunt serios preocupat de ieşirea din acest peisaj sinistru), cred că sunt dator să vă "relatez" despre binele pe care ni-l face regimul, "bine" la care asistăn impasibili, doar spre folosul lor. Cu mijloacele-mi modeste. voi reveni. Până atunci? Încercaţi să vă salvaţi, salvând România!(sună tare patetic! oare? Dacă puteţi. Nu puteţi? Nu cred.
(pe f curând)
Enhanced by Zemanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu