vineri, 4 martie 2011

PROBLEMA NR. 1 A ROMÂNIEI: fetiţa IRINA COLUMBEANU ! PROBLEMA NR. 2, LEONARD DOROFTEI !

A best-fit color image/map of Pluto generated ...Image via WikipediaO vorbă românească, rea, cumplit de rea, zice: "Vorbă dulce, cur viclean, caracter de moldovean!". Nu s-ar explica şi justifica "sintagma", dacă, dinspre dulşea Moldovă, n-ar fi venit, în special la Bucureşti, un cârd consistent de fete talentate, puse pe carieră  "artistică". Dacă majoritatea şoldovenilor, bărbaţi, şi-au găsit de muncit, cu greu, doar în construcţii, în schimb, frumoasele moldovene i-au depăşit. Cele mai proaste s-au mulţumit temporar doar cu slujba de asistente (nu medicale! nu fiţi proşti!) în emisiuni tv...unde aveau nevoie doar de cur, ci nu de cap. Doamne fereşte, nu fac discriminări. Admir oltencele chinuite dar fericite atunci când găsesc o muncă bună...Sunt dispuse la sacrificii nebănuite. Admir maramureşencele, frumoase şi ele, harnice şi deosebit de tenace, care, pas cu pas, REUŞESC într-o carieră propus-sănătoasă.
Şi-amu, iar despre moldovence! Mă plictisit să "dezvolt" fenomenu. Important de reţinut, plictisitor şi pentru dvs., multe au devenit vedete. Nu dau nume. Chiar aşa?...Totuşi?...Andreea Marin  ştie mai bine...Sau, doar la  nobil nivel de bârfă, MONICA COLUMBEANU (justificat, l-am scris cu majuscule: e vedeta României).
Vai, da ce blând pot fi!
 Realitatea tv s-a dilit ? Sau telecomanda mea îmi joacă feste? Caut Realitatea şi dau peste otv?! Totuşi e Realitatea. Jenaaaaaaaant! După Viorel Lis, acest Pluto ramolit, precis atins de alzheimer, fost primar de Bucale(?!!!), apare, subiect prime time, divorţul şoldovencei Monica, de, de?...cel mai fruuuuumos bărbat din România, piticu Columbeanu! Un afacerist despre care n-am aflat niciodată, ca-curiozitate, despre afacerile care l-au făcut milionar. Doamne, mi+e atât de lehamite de subiect, şi bag în mine atîtea ţigări ca să nu vomit...încât risc să vomit din cauza dânselor...
Hai, România!, ce dracu, rezolvă odată problema asta! Lasă-ţi frigideru, portmoneu, sănătatea, şi alte prostii!
 Un'  să meargă Irina Columbeanu ???
 Altceva, la fel de penibil
În timp ce scriu, am aflat, tot de la Realitatea tv, că părinţii Mădălinei Manole ( a căror durere n-am înţeles-o: ori e doar de natură tv., ori e de natură "nimic") au câţtigat procesul şi vor putea să-l vadă pe băieţelu Mădălinei.. (film indian, pe care, Mădălina, n-ar fi dorit să-l vadă)

A DOUA PROBLEMĂ A ROMÂNIEI: Leonard  Doroftei 

Totdeauna am fost fericit (niţel imbecil) de performanţele sportive ale românilor. Niciodată de inteligenţa lor. Rău şi prost cum sunt, îi consider monumente de prostie, dacă vorbim de dotare intelectuală, pe Năstase, Hagi, Doroftei...Pe care, atunci când fak declaraţii, mă crispez de jenă, mă chircesc în fotoliu, nu mă uit spre ecran, şi doresc să se termine totul, cât mai repede...Dincolo de "asta", îi iubesc. 
Doroftei nu şi-a deschis vreun club de box, vreo academie, ci a deschis un bar, ca tot omu...
(iar mă poluează Realitatea: revine în cazul Columbeanu...s-a aflat că Monica o ciupe de picior pe fiica sa Irina, ori de câte ori era rea...Irinel e intrigat şi cere expertiză psihiatrică...N-am aflat pentru cine, pentru ea, pentru el, pentru fetiţă???. Motiv de insomnie, for my...da şi pentru naţie) 
Problema naţională: l-a lovit sau nu, Doroftei, pe barmanul care a furat apa minerală?
Dilema a rămas tot în ograda Realităţii tv.
Ilustru sportiv a răspuns tranşant: "Credeţi că m-aş fi oprit la o palmă şi un pumn?! L-aş fi rupt cu bătaia! El nu e rupt cu bătaia!" 

SINGURA PROBLEMĂ A ROMÂNIEI: Emil Boc nu pleacă. Că ca prim-ministru, nu abandonează România, tocmai amu, când a scos-o di criză. Să nu-l înţelegem? Ingraţilor! Piticu s-a sacrificăcat! El a suferit cel mai mult. Iată declaraţia lui de la tvr :"...am simţit criza...mai aspru şi mai acut ca ori ce român...Ne-a trecut glonţu pe la cur". Iertare, n-a zis CUR, a zis "ureche". Părerea mea e că  Piticu TREBUIE INTERNAT....în salon cu BĂSESCU.

CUM S-A NĂSCUT BOC ? NU S-A NĂSCUT, A FOST GASIT ÎNTR-UN OU KINDER .
Enhanced by Zemanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu