sâmbătă, 28 ianuarie 2012

BOC nu se dezminte: mereu IMBECIL !

BOC RX04HUVImage by didbygraham via FlickrÎl vezi pe piticul Boc alergând cu frenezie pe ogoarele albe ale patriei.....Dă cu lopata, întreabă tiriştii dacă le-au îngheţat coaile...de la stat în nămeţi.....Dacă vor ceai cald dat de jandarmi, ceai care, proustian fiind, îi aminteşte de perioada lui de armata (cred că armata a fost opţiunea sa, cu derogare piloasă de la rabat de înălţime).
Piticu se face că nu vede Piaţa Universităţii şi alte pieţe din ţară...Acolo nu se duce cu "ceai cald, dacă doriţi". Activistul utc-pcr nu poate fugi de virusul eduaţiei comuniste pătruns până-n măduvă. NU POATE ! Credeţi-mă!.
Zâmbeşte imbecil-jovial, nimbat de paranoia, şi, cuprins de amoc, bate, bate, ogoarele patriei...."ca să salvăm vieţile semenilor noştri"...Măi, Boc, mai du-te-n pulă! Crezi că te crede cineva ? Nu te crede nici măcar tătucu tău, Băsescu, care iţi va fute un şut în cur încât nu-i precis dacă vei putea identifica Răchiţelele, "aeroportul" tău cel mai sigur.
Boc, păcat pentru tine: nu eşti un om rău. În schimb, mai puţin vinovat, eşti IMBECIL. Habar n-ai ce se petrece în jurul tău, habar n-ai că lumea nu te vrea, habar n-ai că locul tău nu e ACOLO, habar n-ai pe ce lume trăieşti, habar n-ai că marinaru chior, prost, viciat, corupt până la coaie, TE FOLOSEŞTE CA PE UN PREZERVATIV DE MULTĂ FOLOSINŢĂ(adică lavabil).
Păcat că, inconştient, FACI MULT RĂU celor....pe care crezi tu că-i salvezi.
Concluzie: Boc, du-te-n pulă! Acasă!

PS. Cer scuze prietenilor mei care mă citesc, mereu şi justificat "oripilaţi" de limbajul folosit de mine. Credeţi-mă, sunt atât de dezgustat şi revoltat de ce văd în jurul meu (şi al vostru) încât nu mai pot să fiu "diplomat"în exprimare, "metaforic"şi cu "figuri de stil"....Deformat: porcii nu-s sensibili la diamante.....Aşadar, mă doare-n pulă de ei.
Enhanced by Zemanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu