duminică, 15 mai 2011

EMIL BOC, ÎNTRE "GAZ" ŞI FREUD.... Sau despre natura ipocriziei

JABLONEC NAD NISOU, CZECH REPUBLIC - JANUARY 2...Image by Getty Images via @daylifeNu-mi voi pierde prea mult timp ca să "analizez" tâmpeniile , jocul infect, pur propagandistic, lipsit de substanţă, consumate la conferinţa pdl...

Trecând peste Freud, ca să nu mă dau mai deştept decât îs, mă voi opri la "complexul freudian", combătut de mamele noastre din Tămaşa, par egzompl, fără să-l fi cunoscut pe badea Freud,. ziceau, dragele: "la pruncii mici -că aşa i-o lăsat Dumnezo - nu-i slobod să le dai cu pumnu în cap, că rămân mici şi proşti tătă viaţa lor, nu-i slobod !..." Extrapolând, pe filonul imaginaţie, imbecilitatea piticului Boc, aproape sigur, de aici i se trage. Imaginez că, pitic fiind, Boc a fost, des, şi cu "sadismul" copiilor din haita de joacă ("hoherii" din copilăria mea, nemiloşii care, şi aşa, nu-i suportau pe cei mai mici de vârsta lor, îi urau pe cei mici la metraj),repet, a fost prea mult lovit în cap. Victore, prietene, mi-ai cerut să explic şi să argumentez când fac pe cineva "imbecil"(aici, Boc), Îţi mai servesc argumente....pe stilul meu de "percepţie şi de judecată"...
Apoi, zice-se că piticul Boc, la şcoală, la lecţiile de chimie, a ales din toate elementele, elementul Gaz. L-a interesat atât de mult, până la confundare cu acesta. Nu l-au mai preocupat  elementele Solide, şi, insignifiant de puţin, dar totuşi, elementele Lichide...
Ca să nu-l supăr pe Kafka, trec repede la alte explicaţii. Boc se identifică cu elementul Gaz ! El poate intra şi într-o sticlă golită de "visichii", a lui Băsescu, de pildă, şi să  ia forma "vasului", poate intra şi într-un borcan de murături, şi să ia forma borcanului....El, Boc, nu e ceva, ceva ce să semene cu o materie solidă! Adică e Gaz. El ia toate formele posibile şi imposibile, explicat fiind de lipsa totală de identitate, ca să nu pomenesc de personalitate... Volatilele n-au aceste caracteristici. Precis, colegii lui de şcoală îl loveau în cap pentru că turuia ca o morişcă şi nu spunea nimic. Ajuns la o vârstă biologică, Piticu a părăsit acelaşi pătuţ care i-a folosit până la 18 ani şi a ales să facă cătănia, unde?, la Securitate, frate! Ăia s-au arătat nervoşi (nu că exista criteriu de inteligenţă) ci că trebuiau să-i comande o uniformă "pe nivelul nevoilor soldatului deosebit"....Apoi, pe Bocuţ l-a prins revoluţia....activând activ ca activist utc la nivel judeţean... Să-ţi fie de ruşine, Boc ! Că de bine, n-ai dus-o şi n-o duci rău...Cinstitule !

Plângăcios şi duios, Băsescu trecea...

Dacă Băsescu nu e, nici PDL nu e....
In timp ce scriu, iată, o ştire tv: sute de clujeni au ieşit la pădurea Făget...şi au întins grătare cu mici, au pus berile la rece, şi lumea se bucură de verdeaţă şi de vreme bună....
Fain, dragilor! Nu vă faceţi probleme, "Dormiţi liniştiţi, PDL-ul lucrează pentru voi!"
S-a arătat, în cacialmaua asta creată de el,  Băsescu.... Ce-am inţeles? "Totul merge spre bine, Boc e partener loial (loială- foarte e şi căţeluşa mea...dar n-o văd conducând guvernul, oricât aş iubi-o) şi trebuie să mergem înainte...şi(enervat de candidatura lui Blaga, fost ministru, sub a cărui oblăduire poliţiştii revoltaţi au scandat "ieşi afară, javră ordinară") plângând, şmecherul alcoolic le-a recomandat "pugiliştilor"...să-şi dea mâna...(plânsete)...nu cum a păţit el cu Roman... c-a rămas cu mâna ntinsă...(plânsete)"...la cur, zic io" Sincer, atât de tare m-a impresionat mesajul beţivului, încât m-am dus la baie, tiptil, ca să nu-mi trădez slăbiciunea în faţa căţeluşei mele, şi m-am pişat. Era musai, nu de altceva.
Satisfacţiile mele: Dora, căţeluşa mea, Ani, sora mea, Victor Lungu, prietenul meu (fericit că a ieşit Boc. Te felicit!), Prietenii mei normali,  că TOŢI, SUNT BINE, SĂNĂTOŞI. Asta contează.....ci, nu că Boc, sigur, va pica, adică se va volatiliza, da nu inainte de-aş "gaza" partidul, şi că Băsescu va fi, sigur, suspendat...pe viaţă

Legat de sexul frumos, când nu e frumos: Niciodată nu mi-a fost dat să văd o javră mai hidoasă, mai catastrofal de proastă şi de tupeistă, decât Elena Udrea, diva manelistă a manelistului Băsesu...
Enhanced by Zemanta

Un comentariu: