sâmbătă, 28 mai 2011

Când ţara agonizează, piticu Boc joacă ping - pong

New Integrated patient lift for use in home ca...Image via WikipediaCe dovadă mai grăitoare vrei, prietene Victor Lungu, că Boc e imbecil ? Nu vezi oare că acest pitic e complet denaturat ? Că nu are nici măcar simţul ridicolului ? N-aş crede. Te cunosc de prea multă vreme. În altă ordine "de idei", sunt nedrept cu tine atunci când ţie îţi reproşez aberaţiile acestui ipochimen numit Boc. Însă, eu, nu cred că tu nu VEZI aberaţiile înfăptuite, zi de zi, de indivizii de la putere. Nu cred că nu VEZI asurdul în care ne scăldăm, zi de zi...Îmi reproşezi că mă pierd dacă mă îndepărtez de scrierile mele umoristice, că, intrând într-un "domeniu" pe care nu-l pot stăpâni pe scriitură...risc să-mi pierd umorul. Nu-i bai. Mulţumesc de grijă. Întrebarea mea e: tu ce pierzi, sau ce câştigi, alimentând pe blogul tău ("sarenochi) absurdităţile politicului actual?. Nu ştiu dacă ai citit Kafka, un autor genial care, la fel ca Van Gogh, celebrul pictor, n-a reuşit să publice nicio carte în tipul existenţei sale. Cărţile i-au apărut postum. Ei, vreau să-ţi spun că fenomenul prin care trece România e unul kafkian. cu alte cuvinte, ABSURDUL , doar el, domină societatea noastră. (în paranteza îţi spun că acuma, nici sub ameninţare de pistol, n-aş putea reciti Kafka....e atât de "deprimant" încât m-aş sinucide...în acest absurd  ne topim total, fără putinţă de individualizare). Odinioară, mă intriga până, la detest, Sabin Gherman, cu a lui "M-am săturat de România!", "gafă" pentru care TVR Cluj l-a dat afară. Într-o zi de Crăciun, alături de tine şi de Fl. Danciu, am fost musafirul familiei acestui domn. Nu mi-am manifestat ostilitatea, n-am fost nici conciliant-linguşitor dar, sarmalele oferite, le-am înghiţit cu noduri...Ei, abia acuma pot să recunosc că Sabin Gherman ne-a luat-o cu mult înainte...A avut darul de  "previzualizare"a ce avea să se întâmple....Mulţi, mulţi, prieteni, cunoştinţe, rude, terţi, mulţi, enorm de mulţi, trăiesc cu acest sentiment: "M-am săturat de România!". Să ne întoarcem la Boc ! În imbecilitatea lui, el chiar crede că are un rol "mesianic", că el reformează România...Doar noi suntem proştii care nu văd asta...că ţara are nevoie de mult sport, de bazine de înot şi de săli de sport ! Futu-i ! Ce nu ştiarăm! Altceva: nu puteau trece neobservate zânele democraţiei mioritice, Udrea şi Anastase. Îmbrăcate în roşu, acestea priveau extaziate spre treaba mare la care au contribuit: un bazin de ânot de un milion de euro. Precis, performanţele sportive de "ping-ponghist" ale piticului, nu le-auinteresat prea mult. Deh, ca nişte mămici care îşi aduc copilu handicapat la făcut un pic de sport...
Concluzie: piticul Boc nu-i altceva decât un mic coi plutind în derivă, în bolul de whiski a tătucului  Băsescu.

Enhanced by Zemanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu